5 листопада 2024 року Посол України в Аргентині Юрій Клименко провів брифінг для українських експортерів, організований МЗС України, експертами Міжнародної платформи «Nazovni» (https://nazovni.online/en) та присвячений розкриттю можливостей для нарощування постачань вітчизняних товарів до Аргентини.
Зацікавлені українські компанії з різних секторів економіки мали можливість безпосередньо отримати інформацію щодо стану торговельно-економічного співробітництва з Аргентиною, а також перспектив виходу їх продукції на багатообіцяючий ринок цієї південноамериканської країни.
У ході брифінгу було проаналізовано структуру імпорту Аргентини, обговорено потенційні напрямки для збільшення обсягів експорту українських товарів, розглянуто практичні аспекти входження на ринок цієї країни, включаючи необхідність дотримання відповідних правил та норм, місцевих ділових звичок, зокрема, у контексті пошуку надійних бізнес-партнерів та встановлення з ними особистих ділових контактів, а також формування чіткого бачення каналів збуту вітчизняної продукції.
До заходу долучився Виконавчий президент Аргентино-української палати торгівлі та промислу (CAUCI; www.cauci.com.ar) Олег Яхно, який поінформував учасників про співпрацю з МП «Nazovni.online» у рамках відповідного Меморандуму з МЗС України від 01.09.23, а також сприяння, котре може надаватися експортерам з боку очолюваної ним організації, у контексті просування їхніх товарів та послуг в Аргентині.
Загалом, під час заходу зацікавлені українські підприємці отримали практичну інформацію та поради, які допоможуть їм ефективно позиціонувати свої товари на аргентинському ринку, що сприятиме поглибленню торговельно-економічних відносин між Україною та Аргентиною.
Довідково: за даними української статистки, за 2023 рік обсяги зовнішньої торгівлі товарами з Аргентиною склали 55,2 млн дол. США та збільшилися на 2,3% до 2022 р. З них експорт становив 2,3 млн дол., а імпорт – 52,9 млн дол. США.
Основа структури взаємної торгівлі товарами:
в експорті: пластмаси, полімерні матеріали та вироби з них (56%); палива мінеральні (13%); інші вироби з недорогоцінних металів (8%); їстівні плоди та горіхи (6%); руди, шлак і зола (6%); устаткування (4%), вироби з чорних металів (2%);
в імпорті: риба і ракоподібні (40%); насіння і плоди олійних рослин (17%); їстівні плоди та горіхи (14%); котли й машини (13%), а також фармацевтична продукція (3%).